Geen gedoe met personeel

Arbeidsrecht voor ondernemers

geengedoemetpersoneel‘Geen gedoe met personeel –
Arbeidsrecht voor ondernemers’

Is het hebben van personeel een zegen of een vloek? Daar kun je lang over twisten. Ik houd me graag bij de juridische kant en wil er op die manier voor zorgen dat als je aan de slag gaat met personeel je in ieder geval juridisch gezien alles zo goed mogelijk regelt.

Je bent gaan ondernemen om te doen wat je leuk vindt. En dus niet om je al te veel bezig te houden met de juridische kant van personeel. Ieder zijn vak. Maar als je vooraf enige kennis van zaken hebt, is de kans groter dat je problemen vooraf zoveel mogelijk voorkomt of op zijn minst herkent.

Daarom leg ik in mijn boek ‘Geen gedoe met personeel – Arbeidsrecht voor ondernemers‘ aan de hand van praktijkvoorbeelden uit hoe je handelt vanaf het aannemen van personeel tot het afscheid nemen ervan. En heb ik negen (!) checklists toegevoegd om het je nog gemakkelijker te maken.

Voorbeelden rechtstreeks uit de praktijk en 9 checklists

Ik geef antwoord op vragen die spelen vanaf het moment van het aannemen van personeel tot en met een eventuele exit. En alles daar tussen in.

Dus heb je vragen over arbeidsvoorwaarden of over hoe je een dossier moet opbouwen? Ik geef je voorbeelden en oplossingen. Zodat je niet meer hoeft te googelen en echt antwoord krijgt op je vragen. Plus ik voeg negen checklists toe die je gelijk kunt gebruiken. Bovendien ben je na het lezen daarvan op zijn minst een gelijkwaardige gesprekspartner als je besluit een arbeidsrechtspecialist in te schakelen.

Reserveer alvast een exemplaar

Het boek komt op 25 november uit en wordt uitgegeven door Van Duuren Management. Reserveer alvast een exemplaar via deze link van Managementboek: KLIK HIER. Of via Bol.com, klik hier.

#affiliate

En download alvast mijn gratis e-book over hoe je omgaat met zieke werknemers, als je dat niet al deed.

 

2