Klik hier om direct te bestellen.
‘Geen gedoe met personeel – Arbeidsrecht voor ondernemers’
Is het hebben van personeel een zegen of een vloek?
Je bent gaan ondernemen om te doen wat je leuk vindt. En dus niet om je al te veel bezig te houden met de juridische kant van personeel. Ieder zijn vak. Maar als je vooraf enige kennis van zaken hebt, is de kans groter dat je problemen vooraf zoveel mogelijk voorkomt of op zijn minst herkent.
Daarom leg ik in mijn boek ‘Geen gedoe met personeel – Arbeidsrecht voor ondernemers‘ aan de hand van praktijkvoorbeelden uit hoe je handelt vanaf het aannemen van personeel tot het afscheid nemen ervan. En heb ik negen (!) checklists toegevoegd om het je nog gemakkelijker te maken.
Lees hier in een uitgebreid blog wat je van het boek kunt verwachten en waarom ik het schreef.
Reviews
Vooraf mocht ik al een paar mooie reviews ontvangen, zoals deze:
“Iedere ondernemer met ambitie moet eraan geloven: het aannemen van personeel. Dit boek helpt je kostbare fouten te voorkomen en je bedrijf te professionaliseren. Een investering die zich direct terugverdient.” Remy Gieling, Hoofdredacteur MT / Sprout
“Suzanne heeft een schat aan kennis en schrijft als een trein. Ze beschrijft ingewikkeld ‘gedoe’ op een manier die voor iedereen te begrijpen is.” – Tonny Loorbach & Martijn van Tongeren IMU BV
In een paar weken tijd bereikte het boek de top 20 van Managementboek. Daar vind je nog meer reviews, net als op Bol.com.
Bestel je exemplaar
Het boek is uitgegeven door Van Duuren Management. En kreeg in juli 2024 een derde druk.
Bestel je exemplaar via deze link: KLIK HIER.
Update
Omdat het arbeidsrecht continu in beweging is, kon de tweede druk van het boek wel een update gebruiken. Lees de update gratis via deze link.